10 eura

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img530.imageshack.us/img530/240/aeuroscheine180mz1.jpg[/IMG][/URL]

 

-Halo , Rusko , mozes li danas doci treba mi roba .

-No problem doci cu za pola sata  .

-Ok .

I tako opicm put hotela Eden . Prvo sto sam pomislijo , sta sad hoce , jucer sam bio tamo i sto ne kupi vise stvari a hotel sa 4 zvjezdice  . Nego sada opet . Ebga poso je poso .

-Evo doso sam , ulazi u kamijonce i reci sta ti treba .

-Gdje ti je kolega od Petka .

-Sad ce on samo da se vrati iz WC-a .

I tako obvimo mi poso , sve je ok . Gazda potpise da je preuzeo robu i ja hocu da krenem dalje , kad ispred mene stadose dvoje nepoznati .

-Kriminalna Policija .

-Sta , kazes ,  kakva policija !

-Jeli se tvoj radni kolega zove Mundul .

-Da , sta vam treba , a evo ga ide .

Oni se odvojice u stranu , pajkan mu pokaza neke slike i veli mi da On mora poci sa njima ustanicu  . Reko sve je ok a ja , sada moram sam da sve radim .

Itako prodze dva sata zvoni mobilni .

-Hej Rusko , ja sam Mundul , sve cu ti objasniti –

-Reci sta je , sto te odvedose .

Znas u petak prosli sam vozijo robu u magazin i na stepenicama sam vidio torbu gdje je virilo   " Deset eura " i ja sam to uzeo .

-Sta kazes , jesi ti normalan !!!

-Ma nisam znao da su me snimili kamerom i ima video snimak kako sam uzeo .

-JDDOEHE DODDE E)(BE  ² OVO BOLJE DA NE PREVODIM STA SAM MU REKO "

– Ista sad , konju jedan , sta ako Hotel javi Firmi da si ukro jebeni 10 eura , nalicu mjesta ti  je otkaz . Stari medvide od 43 god . Gdje ces naci poso , jesi ti lud . Deset jebeni eura .

-Znam , nisam htijo ali je se desilo . Molim te ne govori sefu , molim te .

Haj budi sada pametan . Ko kaze da Svabe nece da kradu  !!!

 

dolac222
volim ovaj rezim kada svi rade a ja lezim

2 komentara

Komentariši