2008

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img148.imageshack.us/img148/5403/rus25vx4.jpg[/IMG][/URL]

 

Vako moji dragi Dolacani .Kao prvo za novu 2008 da nabacim par recenica za moju rodnu grudu .  Idemo redom , i da odmah kazem ako nekoga zaboravim ili ne spomenem nek halali .

-Fehri , Kemici . Hasibi Muhamedu i majci im da budu sto godina zivi i zdravi i da im se sto vise Ovce ojanje i da ih Vuci nikada ne nadzu .

– Mirisi i njegovoj familiji da sto vise Lisicarki i Vrisinja naberu na Nisanu . Lazam Pernicama .

-Teta Milki da bude zdrava i ziva i da me doceka sa svojim legendarnim sirom .

-Seni da bolje cuje ida manje trosi cigare i da ga sin i nevista slusaju .

-Hadziji da bude sto manje na internetu i da mu svaki put Traktor upali .

-Hilmi , Dzaferu Kaki Guricu da nadzu poso i da Hilmica manje pije i da ne zajebava konobarice hehehe.

-Ziki da dobije nove zube i da pive Verenike koliko  pije Pive , ima da se sva Telad zalje na njega .

-Seni , Senadi Dzidi da dobiju Loto ida Seno kupi Golfa 5 , da Eso i Esinica budu zdravi za svoga vika .

-Esefu da sto vise posla ima , jer  kad on posla ima drugi umiru :hehehheh .

-Dzevdi da manje ide u Privor i da rekne svojim Kokosama da mi mamino cvice ne kopaju . ida mu djeca budu zrava ko drinjak .

-Jusufu . Dzihi Semi Amri to jest mojoj familiji da budu zdravi sto godina ida ih prati svaka sreca i nafaka na putu njihovome . Posebno Sema da manje pije .

-Medini puno selama .

Caji Tahiru i njihovoj familijio puno srece i nafake ida Pujdo ne galami na mene kada idem kuci , i da ovce ne bleja inace ne mogu da sapvam hehehhehehh, Bili samo da znas da si legenda .

-Enelu i njegovoj fam da budu zdravi i veseli i da popravi brisac na golfu zelenom .

-Fadilu rodzaku puno selama u Sarajevu , ida zna da sam ponosan na njega . Rodo volim te .

-Mojim Muminovicima svima da ih ne nabrajam trebalao bi mi po dana , sve najbolje uzivotu , da uvjek imate vode da ulicnu rasvjetu dobijete asfalt i da onaj Mirsin cuko sto me u malo ne ujede ne pravi se lud . Imam ja cakiju nek Pujdo zna .

-Enveru Muminovicu maksuzile selam i da slusa zenu . Zeznute su Voljicke . hheheheh.

-Omeru , Hamdi Mesudu i majci im da budu veseli i da im dragi Allah sve zelje ispuni .

-Nedazu Masicu i njegovoj fam da ih sreca  prati i da svak zna da je Necko dobar kuhar .

-Zajimu , Najimu Hipuri i majci njihovoj da znaju da imam najbolje komsije na dunjaluku  ida ih sreca prati sviju .

-Mome Nijazu -begu Strini Tefi Belome Nevisti i djeci zelim milijardu godina da budu sretni i veseli i da zna svak da je Nijaz legenda Doca .

-Sinanu D. Emiru S. Adilu M da im dragi ALAH dz podari vjecni Dzenet ida znaju da ih Dolac i Dolacani nece nikada i ne smiju nikada zaboraviti . Draga rodzak i drage komsije Alarahmetelje vam i ostacete vjecno u nasim srcima . Volimo vas.

-Hamdiji Haretu i strini Malkuni da budu rahat i da Hare ne prepisuje zadacu ;=)

-Familijo Vrban zelim da budu zdravi i da ih sreca prati .

-Rodaku Aliji-Begu i nasom dragom Berbi Bezini da se ozene i da ih dobra nafaka prati cjeli zivot .

-Asimu M ,i njegovoj fam da budu veseli ida znate da niko u Docu bolju strelu i luk ne pravi od Asima . Selam Tamami .

-Bektas Fam da zna da smo joj krali jabuke i neka nam halai , i da ne zaboravim da smo Orahe krali . Zulejha ziva ti nama bila i zdrava .

-Ciricu da ga traktor slusa i da se sinovi ozene .

-Music Fam da  ih sreca prati i da svak zna gdje Ekrem pravi ogradu da to traje vjecno .

-Fam Keme M , Hjari Debelom i mome dobrom jaranu Amiru da ih sreca prati do kraja dunjaluka . Amire  legenda si .

-Svim mojim Sisicima zelim od srca sve najbolje u zivotu , da ne nabarajam ima ih masala .

-Siriji da slusa i da svako na ovom dunaluku zna da je Sirija kuhar konobar i da sam ja ljepsi od njega , eto ti sada Sipko .

-Budi Lipuki i majci sve od srca najbolje .

-Avdi pajkanu sve od srca najbolje i njegovoj fam .

-Geki Tozi i seki da budu sto godina becari hehehehhheheeh Toza zaboza je car Doca …

– Fam Avdibasic sve najbolje od srca . Ruto Hipura Sance sretno vam bilo  u zivotu , vama i vasoj familiji .

-Mojim Cehajama sve najbolje , Salihu moram ti reci kako jaran da imas sinove koji  se ne mogu opisati rjecima . Amir Samir Ema Sema sve junak do junaka .

-Dragi Kralj je KRALJ DOCA :

-Moji Duratbegovici Omer Hasan i njihova fam da mi budu sretni i veseli . Prija su se prezivali Dautbegovici :

-Ahmo Hadzera Raza i svi clanovi fam da znate da ste imali naj nja nja bolje Orahe i Sjive u Docu , koje smo redovno krali kad smo isli u Skolu .

– Semiru i njegovoj fam sve naj bolje od srca pogotovo onom momku sto ima dugu dugu kosu hehehhehehhehe.

-Tetinom Senadu sve naj naj .

-Ef. Zorlaku i njegovoj fam puno Selama  ida djeca slusaju sta im se kaze u Mektebu i da maksuzile poselamim Izeta i njegovom sina Kemu .

-Salihu i njegovm bratu puno srece u zivotu .

-Mrazu da manje pije ida vise ribe ufati u Vrbasu .

-Mesa i Garo da se zna da su moji skolski jarani da su majstori za ribe .

-Hanazu sve naj naj i da mi nikada ne naplati kaznu kada brzo vozim hehehheh

-Suljagi da se zna da ima najbolji i najljepsi pogled na Uskoplansku Dolinu Sunca .

-Halilu i njegovoj fam da pozelim sve najbolje u zivotu , i da svi znaju da Halil ima Zecove .

-Amiru Dadi Koki Samiri i mojoj rodici Nihadi i njhovoj djeci majkama ocevima sve najbolje od srce zelim .

-Kemi da sto vise proda voca i da zna da radimo isti poso .

-Semkinoj fam da budu zdravi i veseli .

-Safetu , Suadu . Safetovci , Emi i mome rodzaku Ismiru puno srece para veselja i da ih prati sreca do kraja dunjaluka .

-Nedazu Mirzi isto zelim –

-Mojim Sisicima sve isto od srca .

-Tihacima sve najbolje u buducem zivotu a pogotovo Amiru i Rahimi .

-Crnom i njegovoj fam sve naj naj ida samo kazem ako trebate prozora samo se javite .

-Roji da radi u skolu u Pajic Polju ida ga ucenici slusaju .

-Mojim rodici Halidi i nezinim sinovima i ceri da ih prati sreca veselje nafaka i sve sto insan moze pozeliti nekome ida bogati kazu onome svome cuki da ne galami na mene . Voli ujst cuvajte se narode .

-Legendi Doca Nerki Bekticu zelim da bude zdrav i veseo i da brate mili nabavi kakvu dobru konobaricu  .

-Dezni Bulci Mesi da budu zravi veseli i da bude sto veselja i nafake .

-Hindicima svima sve najbolje , od srca . Pogotovo mom jaranu Emi .

-Tihacima ponovo sve najbolje da navratite na kafhu kod Selima u Kasabu .

-Abazu da sto vise popravi radija televizija ida se zna ako nesto radis UZMI SEMU ABAZE .

-Alija Ermina Benjo da vas prati sreca gdje god krenuli i da znate da vam je Azra Ferida i Zemka i Sema i Asmir i ja pojeli Oslamu , i Kruske . ;=)

-Draga Seko Azra , Ibro Asmire Asmira da vam kazem da vas puno volim .

-Mecko Zuco Ferida Zemka Almir Zlata Beco Emina i Mirza sve najbolje u zivotu i da Mecko nabavi dobru konobaricu .

-Hamza Mizan Pajkan  ibrat Debeli da budu zdravi i veseli i da ih srca prati sto godina .

-Moji dragi Hadici svi redom do Antine blokare da vas sreca prati sto sto sto godina

– Jelica Topic moj skolski jaran , Nedeljo , Ilija Toni Zeljo i tako dalje …

Majko moja sto ga ja odulji .

 

-Dragi Dolacani koliko vas ima , ma znate sta Selamim ja vas sviju , da mi budete svi zdravi i veseli , da momci cure nadu , da cure se udaju , da se becari provesele da bude vode struje posla i da se zna da je jedan jedini dolacki beg koji misli na vas ,

Dragi DURATBEGOVIC DOLAC SRETNA TI NOVA 2008

 

 

dolac222
volim ovaj rezim kada svi rade a ja lezim

6 komentara

Komentariši